2017. december 3., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték

Sziasztok!

Elindítom a blog életének első nyereményjátékát, ami egy karácsonyi nyereményjáték lesz, hiszen közeleg ez a nagyon kellemes ünnep, ami nekem személyes kedvencem.

A játék menete nem lesz nehéz. Az eddigi bejegyzéseimben betűket rejtettem el, amikből egy kedvenc karakterem neve fog kialakulni, ez az első kérdésre a helyes válasz.

A lenti dobozba ezt a nevet kell beírnotok, a második kérdés pedig maga a könyv lesz, amiben szerepel. Ha a szereplő egy sorozatban szerepel, akkor az első kötetet kell feltüntetni. :)

A harmadik kérdést először nem akartam kötelezővé tenni, mivel még elég friss a blog, de nagyon érdekelnek a visszajelzések, így ott a "Mi tetszik és mi nem tetszik a blogban?" kérdésre kell válaszolnotok. Itt annyit szeretnék még kérni, hogy ha esetleg nem ugyanaz a nevetek a Rafflecopter doboznál, meg amivel kommenteltek (elképelésem sincsen, hogy ilyen lehet-e, de ki tudja), akkor azt jelezzétek a hozzászólásban. :)


Ez a három kérdés úgymond kettő pontot ér. Ez annyit jelent, hogy nagyobb súllyal számítanak abban a bizonyos "virtuális kalapban," amit a Rafflecopter készít a játék végén.

Ezen felül lesznek plusz feladatok, amikkel növelhetitek az esélyeiteket, viszont ezek tényleg nem kötelezőek. Így ha nem akartok ilyeneket tenni, kihagyhatjátok ezeket a lépéseket, és ugyanúgy nyerhettek. Csupán kettő ilyet illesztettem be:  az egyik egy lájk a blog Facebook oldalára, a másik pedig egy feliratkozás a blogra. A feliratkozás alatt pedig a rendszeres olvasást értem. Csak hogy elkerüljük a zavart. :) Viszont figyeljetek, ezek már nem duplán érnek!

És most pár "technikai" részlet: a játék 15-ig tart. Ennek oka az, hogy karácsony előtt nagyon bedugul a posta, így szeretném időben elküldeni, nehogy elkeveredjen a csomag, és hátha akkor tényleg odaér időben, és ezért legkésőbb 18-án el szeretném postázni, hogy odaérhessen a csomag. Ja, és a postázást csak Magyarország területére tudom vállalni.

A másik pedig a nyeremény. Ami mindenkit érdekel gondolom. :) A nyereménykötet a Storm és Stone. Egyik barátnőmmel választottuk ki közösen. Én olvastam már, nagyon szerettem, saját példányom is van belőle, és szerintem egy nagyon kis édes kötet, és azoknak, akik szeretik az ilyen stílusú könyveket, tökéletes karácsonyi meglepetés lehet. :) A könyv moly.hu-s profiljáért kattintsatok IDE.

A játékhoz sok sikert kívánok, hajrá! :)

a Rafflecopter giveaway

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Még csak most találtam rá a blogra, de átnéztem, és nagyon tetszik. Jó a design, átlátható, és különösen tetszik, hogy filmes részt is kialakítottál! A filmek és a könyvek egyrészt sok helyen kapcsolódnak, másrészt szerintem a legtöbb könyvmolyról elmondható, hogy a filmekért, sorozatokért is odavan, hiszen minket, molyokat könnyen berántanak a jó történetek :)
    Őszintén szólva fogalmam sincs hogy mi a Rafflecopter-es nevem, próbáltam kideríteni, de nem jártam sikerrel. Ha be próbálok lépni a Rafflecopter oldalán, azt írja hogy nem talál ilyen email címet, miközben itt a dobozkában, ha lenyitom a menüt, látom az email címemet. Ha ez segít, a v.orsi15{kukac}gmail.com címmel vagyok regisztrálva.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! Örülök, hogy pozitív a véleményed a blogról. :) Igen, nagyon szeretnék filmekről is írni, de ezek gyakran elmaradnak, mivel inkább este szoktam filmeket és sorozatokat nézni, ugyanakkor megpróbálok minél többről írni, hiszen általában azok a történetek is nagyon berántanak magukkal - pont ahogy te is mondtad. :)
      Megtaláltalak, köszi az infót. :) Nálad például pont nem egyezik a két név, és amikor sok kitöltő van, akkor eléggé nehéz és kényelmetlen bogarászni, hogy akkor melyik név melyik hozzászóláshoz tartozhat, ezért ez hatalmas segítség nekem. :)

      Törlés
  2. Szia! En is nemreg talaltam a blogodra, de nagyon tetszik. Szeretem a bejegyzeseidet, erdekes es ertelmes ahogy irsz, nem szoktam unni, mikozben olvasom, pedig en a legtobb ilyesmi blogbejegyzest nem tudom elolvasni mert elunom, de a tieidet nem.
    A masik ami nagyon tetszik, es hatalmas plusz pont, hogy nagyon kiraly a blog kialakitasa, konnyen atlathato, kezelheto felulet (pl nalad egybol meg lehet talalni a feliratkozas gombot, mig mindenki masnal evekig kell keresni). Koszi a nyeremenyjatekot, olyan jo lenne nyerni, nagyon szeretnem ezt a konyvet mar regota :)
    Sok sikert a blogolashoz a tovabbiakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszik a nyereménykönyv, akkor jól döntöttem. :D Köszönöm a véleményt, és a kedves szavakat, jó olvasni.
      Kicsit elbizonytalanítottál most. Most vettem észre, hogy van az oldalsávon kívül egy másik feliratkozás is, ami e-mailes, viszont én az oldal követésére gondoltam. Melyiket csináltad? :)
      Köszönöm, igyekszem minél tartalmasabb blogot kialakítani. :)

      Törlés