2018. január 18., csütörtök

Várólista csökkentés | 2018

Sziasztok!

Idén ismét megpróbálkozom a várólista csökkentés nevezetű kihívással. Tavaly is részt vettem benne, viszont akkor sikerült elbuknom, mindössze hét könyvet olvastam el a tizenkettőből. Kettő folyamatban van, most is olvasom őket, azokat szeretném idén leghamarabb befejezni.

A játékra 2017. december 31-ig lehetett jelentkezni, és akinek esetleg most felkeltettem az érdeklődését, akkor annyit mondok, hogy lesz jövőre is. Itt minden infót megtalálhattok az eseményről, szerintem nagyon jó móka, de nem szoktam véresen komolyan venni. :)

Mivel a jelentkezésemet a molyos listám alapján adtam be, így nem készült róla bejegyzés, viszont mindenképpen akartam egyet írni. Úgyhogy jöjjenek az általam választott könyvek!


Eredeti lista



Alternatív lista


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése